Yritys

Tutustu minuun

Hanabi Media tarjoaa henkilökohtaista palvelua.

Nimeni on Deana Pavlovic ja toimin yrittäjänä omassa yrityksessäni Hanabi Mediassa. ”Hanabi” tarkoittaa japaniksi ilotulitusta, joka edustaa pääajatustani visualisoida viestisi, liiketoimintasi tai ideasi niin, että se tulee brändisi keskipisteeksi ja selkeästi näkyviin markkinoinnin taivaalla.

Visuaalisena suunnittelijana ja markkinointiviestinnän ammattilaisena minulla on yli kymmenen vuoden kokemus sekä työntekijänä että yrittäjänä. Olen suunnitellut ja toteuttanut monipuolisia paino- ja digimarkkinointimateriaaleja ja näin auttanut asiakkaideni yrityksiä kasvamaan ja erottumaan.

Työhöni kuuluu projekteja isommista kokonaisuuksista jokapäiväisiin pikkutehtäviin – esimerkiksi multimediaesityksestä koostuen videoista, kuvista, musiikista, äänityksestä ja tekstitystä – kuvien muokkauksista erilaisiin käyttötarkoituksiin – PowerPoint-esityksien päivityksiin saakka.

Yrittäjänä olen oppinut olemaan keskittynyt työhön ja tarkka, sitoutunut, joustava ja oma-aloitteinen. Kiireellisissä tilanteissa osaan hallita aikaa ja työtä. Pidän myös ryhmätöistä ja työskentelemisestä kollegoiden kanssa. Työn ja perheen ohella osallistun jatkuvasti erilaisiin alan ja alaan liittyviin koulutuksiin ja sillä tavalla ylläpidän ja kehitän taitojani.

Teen projekteja kaupallisessa mielessä ja kiinnitän huomiota myynnin ja markkinoinnin edistämiseen, yrityksen brändin erottautumiseen sekä asiakkaani tarpeisiin. Eräs asiakkaani kuvaili yhteistyötämme näin: ”Arvostan innovatiivisia visuaalisia taitojasi sekä aikataulujen joustavuuttasi, mikä auttaa minua työmäärässäni. Minulle olet arvokas kumppani.”

Olen kotoisin Serbiasta ja tulin Suomeen käännösprojektin vuoksi. Vaikka aioin matkustaa eteenpäin kohti Kanadaa, ihastuin Suomen luontoon ja ihmisiin ja jäin tänne. Nyt olen asunut Suomessa noin kaksikymmentä vuotta ja nautin toisesta kotimaastani todella paljon. Asiakkaita palvelen suomeksi, mutta englantikin sopii erittäin hyvin.

 

Toimintatapani

Jokainen asiakas saa henkilökohtaisen palvelun ja tuotteen, joka on räätälöity juuri hänen tarpeisiinsa. Projekteja tehdään suorassa, avoimessa ja ystävällisessä yhteydessä ja asiakas on aktiivisesti mukana alusta loppuun saakka. Sinulla on mahdollisuus seurata oman tuotteen kehittämistä ja osallistua luomisprosessiin. Kaikki asiat selvitetään ja ratkaistaan koko projektin aikana, jotta saat haluamasi tuotteen. Projektit valmistuvat aina ajallaan, tiukassakin aikataulussa.

1. Luova tehtävänanto

Luova suunnitteluprosessi alkaa luovasta tehtävänannosta, joka on yksi visuaalisen suunnitteluprosessin tärkeimmistä vaiheista.

Aloitan projektin tapaamalla asiakkaan kanssa verkossa tai kasvokkain ja tutustumalla projektin tavoitteisiin, toiveisiin, vaatimuksiin sekä ongelmiin, joihin etsitään ratkaisuja. Lisäksi määritellään projektin aikataulu, vaiheet ja budjetti.

Luova tehtävänanto -kuvakke

2. Ideointi

Alustavan tehtävänannon jälkeen on visuaalisen tutkimisen, markkinatutkimuksen, tiedonkeruun, ideoiden kehittämisen ja luonnostelun aika.

Ensimmäiset hahmotelmat muodostetaan ja projektin tavoitetta parhaiten kuvaavat luonnokset esitellään asiakkaalle. Tarkistettuaan ehdotukset asiakas pyytää muutoksia tai hyväksyy miellyttävimmän suunnittelun.

Ideointi-kuvake

3. Toteutus

Seuraavaksi kehitän tuotetta eteenpäin, teen asiakkaani vaatimia muutoksia ja esittelen toisenkin luonnoksen.

Asiakkaan palautteen jälkeen viimeistelen työn ja näytän lopullisen vedoksen. Kun työ on hyväksytty, toimitan lopulliset tiedostot vaadituissa muodoissa.

Tarpeen mukaan projektin jälkeen voidaan jatkokehittää siihen liittyviä markkinointimateriaaleja.  

 

Toteutus-kuvake

Miksi tarvitaan graafista suunnittelua yritystoiminnassa?

Graafinen suunnittelu yritystoiminnassa -kuvake

Yksi syy, miksi graafinen suunnittelu on niin tärkeää, on se, että käsittelemme kuvia ja visuaalisia materiaaleja nopeammin kuin pelkkää tekstiä. Graafinen suunnittelu ei ole vain asioiden saamista näyttämään hyvältä. Tärkeää on tehokas viestintä, viestin välittäminen, visuaalisen identiteetin luominen, kohdemarkkinan houkutteleminen ja paljon muuta. Sillä on tärkeä rooli yrityksen jokapäiväisen toiminnan kaikilla osa-alueilla.

Visuaalinen suunnittelu on laaja ala – se perustuu useisiin suunnittelun periaatteisiin, jotka on jaettu useisiin digitaalisiin ja painettuihin tiedotusvälineisiin. Vaikka yrityksille on saatavilla useita tee-se-itse-työkaluja omien markkinointimateriaalien luomiseen, kukin markkinointiväline vaatii erilaisen lähestymistavan suunnitteluun. Haasteena on tehdä niistä tehokkaita ja houkuttelevia, ymmärtää markkinan trendejä graafisessa suunnittelussa sekä tekniikat, joiden avulla saadaan menestystä.

Hanabi Media on omistautunut visuaalisen suunnittelun tarjoaja, joka auttaa sinua viestimään monimutkaisia viestejä helposti ymmärrettävällä tavalla, joka resonoi kohdeyleisöösi.

Tarvitsetko sinäkin lisäkäsiä, jotka visualisoivat, muokkaavat, uudistavat tai päivittävät kaikki yrityksesi markkinointimateriaalit puolestasi? Autan mielelläni asiakkaita jokapäiväisissä visualisointitehtävissään luomalla tunnistettavia, vetovoimaisia, selkeitä ja ainutlaatuisia markkinointimateriaaleja. Pyrin rakentamaan asiakkaiden kanssa pitkäaikaisia kumppanuuksia, jotka perustuvat henkilökohtaiseen palveluun, onnistuneisiin projekteihin sekä avoimeen ja ystävälliseen viestintään.

Kuulostaako sopivalta?

Varaa aika ilmaiseen konsultointiin, niin saat henkilökohtaisen asiantuntijan, joka kartoittaa tarpeitasi kanssasi ja auttaa luomaan ratkaisuja. Konsultointi ei sido sinua mihinkään.

Visualisoi yritystäsi päivittäin!